Inledning

Okej, den här bloggen kommer jag mest använda till att skriva ner mina tankar om Ana. Jag anser att man får lov att leva hur man vill, och jag känner att pro-ana är något som passar mig. Jag älskar känslan av att vara hungrig och känna hur man kan kontrollera sig själv från att äta när man inte behöver det. Jag skulle gärna vilja anstränga mig mer än vad jag gör nu för att gå ner i vikt, men eftersom att jag inte vill göra mina föräldrar misstänksamma så måste jag ibland äta löjligt mycket. Men nu är ju skolan igång, så jag kan skippa frukost och lunch utan att någon reagerar. ^^

Aja, det här är vad jag har ätit idag:

  • En korv med bröd och ketchup
  • 6 plättar med lite sylt
  • En ahlgrensbilar-glass
  • 2 glas juice

Det har varit en riktigt dålig dag. >.< Men sylten var såntdär nyttigt grejs, utan socker och sånt. Något posetivt. :/

2 kommentarer »

  1. lastbil Said:

    jag har ätstörningar (pro-ana) och det är inget roligt! Man kan inte bestämma typ ‘nu vill jag ha ätstörningar’ eller ‘ nu vill jag inte ha det’. Det är något som sitter i hjärnan, och det är ingen livsstil utan en sjukdom. Iallfall det ska bli roligt att läsa din blogg :) Kram

  2. liveforless Said:

    Pro-ana och anorexi är två olika saker. Och hur som helst så har jag ingen sjukdom, jag har bara bestämt mig för att jag vill låta bli att äta för att gå ner i vikt. :)


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lämna en kommentar